Pazarlama Bölümü Program Yeterlilikleri
1. Bir işletme yapısına ait resmi ve gayriresmi süreçleri kavrayabilmek
2. Bir işletmeyi tüm fonksiyonel birimler açısından değerlendirebilmek
3. Problemleri çözme sürecinde alınan kararlarda analitik düşünmeyi etkin biçimde kullanabilmek
4. Kendini geliştirme ve öğrenme vizyonuna sahip olmak
5. Tüm faaliyetleri etik donanımla bu çerçevede yürütebilmek
6. Kurum içindeki araştırma ve çalışmaları bireysel ve ekip halinde yürüterek karşılaşılan durumları analiz edebilmek
7. Pazarlama alanında edindiği bilgi ve beceri düzeyindeki düşünce ve önerilerini ilgili kişilere yazılı ve sözlü olarak aktarabilmek
8. Ulusal ve uluslararası boyutta, farklı pazar koşulları ve alıcı türlerine uyum sağlayacak etkili ve yaratıcı pazarlama karması stratejileri geliştirebilmek
9. Pazarlama alanında edinilen bilgileri kullanarak verileri yorumlayıp analiz edebilmek, sorunları tanımlayabilmek ve çözüm önerileri sunabilmek
10. Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler, çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli farkındalığa sahip olmak
11. Pazarlama eğitimiyle kazanılan bilgi ve becerileri, iş hayatındaki uygulamalar çerçevesinde eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilmek
12. Pazarlama çerçevesinde gelişen güncel eğilimleri takip edebilmek ve doğru şekilde yorumlayabilmek